POR UN ENSINO PÚBLICO DIGNO EN OROSO

O próximo xoves 25 de outubro, o BNG de Oroso vai celebrar un acto informativo sobre a situación do ensino no noso concello. O faladoiro, que terá lugar ás 19:30 horas no Centro Cultural Casas Nóvoa de Sigüeiro, porá de manifesto a situación dos diferentes centros educativos no concello de Oroso, e como a política de recortes do Partido Popular incide na educación dos nosos nenos e nenas.

Acto EDUCACIÓN 25102018

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2018

O próximo 16 de maio, na praza Isaac Díaz Pardo (Sigüeiro), ás 18:00 o BNG de Oroso vai celebrar un acto en homenaxe a María Victoria Moreno, a autora do Día das Letras Galegas do 2018.

Ler nova
QUE VAI PASAR COAS NOSAS PENSIONS?

O xoves 12 de abril, o BNG de Oroso celebrou un acto informativo sobre o futuro das nosas pensións. O faladoiro, que tivo lugar no Centro Cultural Casas Nóvoa de Sigüeiro, no Concello de Oroso, contou coa presenza de Isabel Fernández, do BNG de Oroso, Anxo Louzao, ex secretario nacional da CIG ensino, e Montse Prado, deputada do BNG no Parlamento de Galicia.​